boekhouder

Oostkamp

Interessiert?

Senden Sie Ihren Lebenslauf an jobs@transwest.be oder rufen Sie an +32 (0)50 83 30 86

Arbeitsbeschreibung

Beheren en behandelen van boekhoudkundige dossiers en gegevens, en het opvolgen van de uitvoering hiervan. Doel is om de boekhoudkundige en financiële processen efficiënt, correct en klantvriendelijk te laten verlopen en te zorgen voor naleving van procedures, wet- en regelgeving. Deze rol is cruciaal voor het beheer van de financiële administratie van ons bedrijf. Het betreft een uitbreiding van onze afdeling.

Taken

  • Algemene boekhouding A-Z:
    • Beheren van de grootboekrekeningen (FGAAP)
    • Inbrengen van gegevens in SAP Finance
    • Berekenen en boeken van provisies
    • Voorbereiden van tussentijdse en jaarlijkse afsluitwerkzaamheden
  • Belasting en rapportages
    • Voorbereiden van maandelijkse BTW-aangiften
    • Helpen bij de voorbereiding van financiële rapportages
  • Crediteurenbeheer
    • Beheer van inkoopfacturen
    • Controleren en betalen van facturen
    • Bijhouden van de crediteurenadministratie
    • Aanmaken van klanten- en leveranciersaccounts
    • Opstellen van facturen en creditnota’s als back-up
  • Budgettering en Prognoses
    • Voorbereidingen van financiële prognoses en plannen
    • Ondersteuning bieden aan de controllersdivisie.

Profiel

  • Bachelor in accountancy of gelijkwaardig door ervaring
  • Min 5 jaar relevante ervaring in een financiële administratieve job
  • Goede kennis van boekhouding en de financiële processen
  • In staat om zelfstandig te werken, goed te plannen, en taken tijdig af te ronden
  • Vaardig in het gebruik van courante softwarepakketten
  • Vloeiend in het Nederlands, en goede kennis van Engels en Frans
  • Nauwkeurig, accuraat en constructief
    Sterke communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern

Kortom, deze functie biedt een uitdaging en afwisselende rol binnen een hecht team, waarin je bijdraagt aan de financiële gezondheid en groei van ons bedrijf.

Du erhältst

  • Een onmiddellijk vast contract onbepaalde duur bij een solide, familiale onderneming die je werkzekerheid biedt.
  • Een uitdagende functie binnen customer service waarin je verantwoordelijkheid kan nemen.
  • Een vlakke organisatie met korte communicatielijnen en een grote variatie aan contacten.
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering.
  • Een mooi aantal verlofdagen die je vrij kan inplannen in overleg met het team (20 wettelijke verlofdagen, 6 adv-dagen, 2 sectorale verlofdagen, en de 3 à 4 feestdagen die in het weekend vallen).